Ne mora po stazi po Bulevaru... Moze ali ne mora. Ako dobijete kaznu za kretanje kolovozom, podnesite zalbu, prolazi 100% posto nigde u zakonu nije navedeno da je to zabranjeno
Pa postoji zaustavna traka tuda se moze a sta cemo sa policijom koja parkira na sred travnjaka neka gospoda naprave staze za bicikle po ugledu na gradove u svetu gde pored glavnog puta ili ulice imas oznaceno i deo gde samo idu biciklisti ma izbori su cudo svi rade a sranje svuda bolje da brinu o deci koja postaju narkomani i ludaci i devojkama koje postaju kurve i traze sponzore
A, kako bi bilo da se brzina na mostu smanji sa 80 na 60 kilometara na sat? Ne trazi nikakva ulaganja, smanjuje rizik biciklistima a i vozila prozivode manju buku stanarima zgrada poerd mosta.
Nije dozvoljena voznja po bulevaru jer postoji biciklisticka staza.
ZOBS
Član 40.
Za vožnju bicikla, gde ne postoji posebna staza, odnosno traka, sme da se
koristi kolovoz u širini od najviše jedan metar od desne ivice kolovoza.
Dakle - ono sto biciklisti misle da su ravnopravni s automobilima -- nije tacno.
Automobilima takođe nije mesto na tom mostu zbog bezbednosti. Stalno se dešavaju neki udesi i zbog bezbednosti treba zatvoriti most za saobraćaj motornih vozila. Kad bolje razmislim ni pešaci nisu skroz bezbedni. Treba ga zatvoriti potpuno. Onda se neće dešavati nikakve nesreće. Samo što će onda svi ići preko Varadinskog mosta, pa će isti rizik biti tamo. Evo rešenja! Da se zatvore svi mostovi, pa onda neće biti nesreća na njima! Kako genijalno! Samo da se naše vlasti ne dosete ovog sjajnog rešenja.
Svaki dan sam vozio bajk preko tog mosta kao i mnogo biciklista sa kojima sam trenirao.
sad se setio neki STRUČNJAK da izmišlja gluposti.
rekao je vec neko u komentarima, pa zar je bezbednije trandzamentom da se vozi?
jedino ako si retardiran ili ako se u životu nisi provozao tim putem.
plus, čak i u dobroj kondiciji, poslednji deo trandzamenta je užasno težak za izvozati i retko ko i moze da se popne a da ne sidje sa bicikla da ne pricam o nekom preko 70 godina.
ovaj idiotluk samo govori o tome koliko smo zaostali.
zao mi je ljudi ali stvarno je tako.
daleko smo mi od sveta.
mi smo ti neka mala rusija sa korumpiranim politicarima i nece biti bolje ni za 40 godina.
gledaj ko je na vlasti pa mu se na izborima zahvali.
samo bunt pomaze.
cim se zaljulja stolica ima da grade novi most samo za bicikliste ko i svugde u svetu
Zasto biciklisti iz npr. Kamenice misle da su vazniji od hiljada vozaca(koji uredno pune drzavni i lokalni budzet raznoraznim taksama, porezima, nametima, neretko i kaznama, akcizom na gorivo itd) ili pesaka u Novom Sadu?
Put rezervisan za saobraćaj motornih vozila ODAKLE - DOKLE i ZAŠTO? Od početka mosta do Mišeluka u dužini 2,5 km potpuno bez smisla. Čemu služi to parče koje je rezervisano samo za motorna vozila? Molim nadležne da obrazlože koja je svrha toga! Ako je neko pogrešno procenio u prošlosti, pa nismo slepci da sad doživotno živimo pogrešno!
Sam znak ne resava nista. Eto npr. onaj prolaz od betanije do bulevara. Postavili znakove da je zona 30, obelezili odakle dokle su mesta za parkiranje, al sta vredi kad se tuda i dalje jurca 80km/h i kad divusi parkiraju gde oni misle da im je zgodno.
Samo bolestan um može ovako nešto isterivati na štetu zdravog razuma. U srbiji svi krše ustav i zakone, od predsednika do policije koja vozi neispravne automobile pa sve do poslednjeg čoveka koji živi u ovoj zemlji.
umesto da neko promeni znak za 100e i raspali žutu traku pa da se nastavi ko i dosad zaustavnom trakom ili odvoji deo od nje(nikad se i ne koristi) neki će genijalac da osmisli projektić od miliončić-dva evra i spakuje svojoj ekipici po koji stančić u katastarsku evidenciju.Grad savrsen za biciklizam i zdrav zivot,a idiotluk na svakom koraku.
Ne secam se kada sam poslednji put video nekoga zaustavljenog u zaustavnomj traci. Ja bih je sigurno prepustio biciklista I pesacima. Na postojecoj pesackoj ne mogu da se mimoidju dva pesaka kao da je jednosmerna pesacka ulica.
S obrzirom da preko 90% biciklista i 99% pešaka ne poznaje sabraćane propise taj most je sasvim iz opravdanih razloga rezervisan za saobraćaj motornih vozila.
I nemojte da komentarišete više, pokazali ste se svi u komentarima godinama unazad, stvatno nema smisla.
Inače sam neko ko je i pešak i biciklista i vozač motornih vozila, i neko kome je žao što više nema obuke o tim istim propisima u našim redovnim školama. Ginu i mladi i stariji većinom misleći da su u pravu. To ih posle niko verovatno ne pita.
Ljudi ovo kaznjavanje je ludist, oni nisu normalni!!! Dok setam pesackom stazom na mostu, ograda mi je preniska, put uzan i ispucao, pun rupa i nabubrelog asflta, pa na to sve da tuda vozim bicikli gde je sediste vise od same ograde, nikako se ne osecam bezbedno da vozim po pesackom stazi!!! Mimoilazenje uz pesake je dok vozis donekle izvodnjivo kad se pesaci sabiju uvicnjak, dok ako guram bicikli, za bicikli i dva pesaka NEMA MESTA!!! Mnogo se sigurnije osecam vozeci zaustavnom trakom puta za MOTORNA VOZILA i mislim da je ovo proseravanje policije (pardon my friench).... nemam reci stvarno
Problem u vezi leva i desna obala Dunava su autobusi ,biciklisticke staza, a naravno i pesacke staze.
Kako stici od grada do Ribnjaka peske ili od Ribnjaka do Sr.Kamenice? Pesacka staza ima od Petrovaradina do Trandzamenta i tu je kraj.
Planira li vlast ista da uradi po tom pitanju?
Most Slobode je posebna priča. Prelazim most nekoliko puta u toku dana i svega sam se nagledao, ali ilustrovaću kroz nekoliko primera:
1. Danas, muškarac i dečak od 5-6 godina (bez kacige) voze od Sr. Kamenice ka gradu, tako da otac jedva uspeva da uspori dečaka koji jurca pored njega! Ne smem ni da pomislim šta bi se desilo da dete nije uspelo da kontroliše brzinu. O tome da je deci mlađoj od 12 godina zabranjeno da učestvuju u saobraćaju kao biciklisti - neću ni da komentarišem.
2. Pre 2 nedelje, oko 18h, kad je već polako počelo da se smrkava, vozim ka Sr. Kamenici, još uvek na delu koji je pre Dunava, kad u zaustavnoj traci, dvojica voze bicikl PREMA gradu! Dakle u potpuno suprotnom smeru! Ko je ovde lud?
3. U tunelu i bicikliste i pešake možete videti skoro svakog dana.
4. A kamioni (pogotovo mešalice Karin komerca) su već uobičajeni korisnici Mosta Slobode.
5. Policija - viđam je samo na silasku sa Mosta prema gradu, gde zaustavljaju samo one koje je prethodno, pre ulaska u tunel na sremskoj strani, snimio radar u poluraspadnutom golfu iz 1988.
Komunisti nisu mislili na propise ili na bicikliste kad su pravili most pa posle ni DOS-ovci kada su trazili pare od EU za obnovu mosta. Pesacka staza je preuska i za pesake kada bi se njome kretali. Najbolje bi bilo da se jedna pesacka traka ostavi biciklistima a druga pesacima. Sad koja to nek se dogovore na referendumu zitelji Novog Sada i Sremske Kamenice.
Slazem se sa zabranom ali samo za nesavesne vozace bicikala (citati "amatere") koji voze paralelno jedni pored drugih i ne umeju da koriste bicikli. Polu i profi vozachi bicikala su daleko sigurniji na putu nego na biciklistickim stazama gde se prethodno spomenuta kategorija moze sresti, kao i pesaci koji uredno ordiniraju na svim stazama predvidjenim za bicikle (verovatno bi i na mostu bilo tako ukoliko bi postojala bici staza).
Citat: "Mnogi biciklisti voze preko mosta i tako rizikuju život na putu kojim se vozila kreću brzinom od 80 kilometara na sat". Ni biciklisti (znate na koje se odnosi) nisu puno sporiji....
A da se naprave dve staze, jeda za bicikliste i jedna za ljude koji koriste bicikli kao prevozno sredstvo, pa da se na jednoj vozi normalno a na drugoj neka se vozi i seta....
Na kraju mosta par metara pre tunela postoji put koji vodi gore direktno u Sremsku Kamenicu. Bukvalno treba ukloniti 1 metar zaštitne ograde da mu se može prići sa puta i to je to, svako bi mogao biciklom tuda da prođe i izađe na ulazu u naselje kod onog privatnog fakulteta.
@Nsadista
Pravda
Bici po trotoaru? Može, lakše je...
Bici kroz pešaćke zone? Da. mrzi nas da idemo peške
Bici po putu rezervisanom za motorna vozila? Da, mrzi nas da guramo bicikl.
Mama sa kolicima na bici stazi?
NEEEEEEE! ALO, BRE, DOKLE OVAKO VIŠE? UGROŽAVATE NAS, IMATE SVOJ TROTOAR SA IVIČNJACIMA, ŠA ME GABRI ŠTO JE TEBI SA BEBOM LAKŠE!
--------------------
Бициклисти се за све што си навео кажњавају. И треба, ако ћемо да поштујемо закон. Зато ако ћемо да будемо држава закона треба да се кажњавају СВИ на бициклистичким стазама јер по закону је бициклистичка резервисана САМО за бициклисте. Дакле ако већ кажњавају бициклисте онда нека казне и оне који узурпирају бициклистичке стазе. Људи са колицима за бебе су најмањи проблем. Већи проблем су паркирани аутомобили и скутераши на бици стазама.
А за ивичњаке се жали градским оцима. Оснујте неко удружење па се борите, уместо да овде прозивате бициклисте што се удружено боре за своје парче улице!
Решење је дијета друма илити road diet. Коме није јасно шта је то нек прогугла. Каменичани заслужују бољу повезаност са градом. Такође, велики број бициклиста иде туда на Фрушку гору да вози и ужива у природи.
Mnogo je opasnije voziti bickl na otvorenom putu, van naselja, gde je maximalna brzina takodje 80 km/h a gde se obicno vozi mnogo brze. Na Mostu slobode imaju 2 trake u jednom smeru, nacickan je kamerama i radarima tako da se vozaci pridrzavaju ogranicenja i ne vidim nikakvu posebnu opasnost po bicikliste koji voze uz desnu ivicu zaustavne trake. Znak "Put rezervisan za saobracja motornih vozila" treba zameniti znakom "Zavrsetak naselja" i problem bi bio resen.
Bici po trotoaru? Može, lakše je...
Bici kroz pešaćke zone? Da. mrzi nas da idemo peške
Bici po putu rezervisanom za motorna vozila? Da, mrzi nas da guramo bicikl.
Mama sa kolicima na bici stazi?
NEEEEEEE! ALO, BRE, DOKLE OVAKO VIŠE? UGROŽAVATE NAS, IMATE SVOJ TROTOAR SA IVIČNJACIMA, ŠA ME GABRI ŠTO JE TEBI SA BEBOM LAKŠE!
Kako je nebezbedno, kad gotovo da nema nezgoda sa biciklistima na tom mostu. Cela zaustavna traka je slobodna. Bezbednije je od većine magistralnih puteva na kojima nije zabranjeno voziti bicikl.
Od silne brige za bezbednost, ljudi će na kraju morati ići kolima, jer je biciklom zabranjeno. A Novi Sad izmišljen za bicikl, trebalo bi to samo promovisati: zbog gužve, zbog zdravlja stanovnika, zbog dobrog raspoloženja. :)
Put rezervisan za saobraćaj motornih vozila na kome postoji zabrana za teretni saobraćaj?
Put rezervisan za saobraćaj motornih vozila sa ograničenjima daleko ispod zakonski propisanih!
Put rezervisan za saobraćaj motornih vozila sa raznim ograničenjima u dužini od oko 2 km?
Zar nije ispravno preimenovati tu deonicu i nazvati je pravim nazivom.To bi za rezultat dalo da su ograničenja brzine zakonski usaglašena ,da se biciklisti mogu kretati,da je teretni saobraćaj regularno zabranjen......
Šta ima da vozi bicikl? Ima da sedi kući i ne mrda, ako neće da plati kaznu lideru regiona.
Sirota policija, rekli im da neće dobiti platu ako ne namaknu pare za bilborde, sendviče, autobuse...
Vidim, panduriji pajseri na motorima ne smetaju. Jel se ikad desilo da je neki biciklista povredjen ili nastradao na mostu? A vozila i motori? Sta ce pandurija kada svi sa bicikla sidju i sednu u auto ili na motor? Da naplacuje prljave tablice i klosari za dukat ko i uvek? Najsmesniji mi je deo gde oni ovde pricaju pragmaticno, u skladu sa zakonom, koji ironicno, ne postuje nijedan plavac. Kako ja kao gradjanin da naplatim pandurima krsenje zakona, ako neko zna, neka mi objasni, da se odmetnem i ja u privatnike. Ne izbori i te price, nego, da ih kaznim za prekrsaje, naplatim kaznu, posaljem u zatvor i ozbilnije stvari. Koliko sklekova moram da uradim i koliko slucajeva da namestim? S**** im se po znacki.
U martovskom broju Vojvodjanskog magazina ima tekst u kome se pisse i o ovom problemu. Sporan je sam koncept Mosta slobode, odnosno izlazak na medjugradski put kroz tunele, umesto da se spustio na desnu obalu Dunava na kojoj je trebalo izgraditi obalnu put od Sr. Kamenice do ZZezzeljevog mosta...
Zato je bolje da idu trandzamentom krivudavim nepreglednim putem jednom trakom , nego praznom zaustavnom trakom mosta slobode koji je pregledan i ravan, prosto genijalno
Na pesackoj zoni je nemoguce voziti bicikl jer je verovatnoca da probusite gumu 100% zbog stakla i raznog smeca koje ostavljaju pesaci jer kanti za smece nema!
sa jedne strane imamo put rezervisan za saobraćaj motornih vozila a sa druge na tom istom putu žutu traku koja je zabranjena za saobraćaj . zar smo baš toliko bogati da ne koristimo jednu trećunu mosta, možda i jesmo a možda su samo nadležni glupi i nesposobni. U mnogim gradovima se jednostavno odvoji deo kolovozne trake za biciklističku stazu tako može i ovde o bezbednosti bi se dalo raspravljati do sutra popodne.
Apsolutno se slazem, napovoljnija opcija za sve je da policija prestane da se izivljava nad biciklistima te prestane da pise prekrsajen naloge posto sve zavisi sa kog aspekta gledate. Posteno gledajuci ona krajnja desna traka je sasvim dovoljna da mi biciklisti kao i dosad nju koristimo, i od otvaranja mosta do danas ako je bilo manje od 10 spornih situacija u kojima su biciklisti ucestvovali na Mostu Slobode. Zato Novosadska policijo imas vaznijih problema na ulici od kaznjavanja miroljubivih biciklista koji se voze krajnjom desnom ivicom mosta niti kome smetaju niti ikoga diraju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kako biciklom stići od Kamenice do Limana?
Novi Sad
•16.04.2016.
•08:38 > 09:12
Komentari 50
moze al ne mora
igor
Nemanja
Upravo tako, na Bulevaru mora po stazi. A pošto na mostu nije izdvojena staza, vozimo po kolovozu. Prosto ko pasulj.
@Biciklista
Raja
Biciklista
ZOBS
Član 40.
Za vožnju bicikla, gde ne postoji posebna staza, odnosno traka, sme da se
koristi kolovoz u širini od najviše jedan metar od desne ivice kolovoza.
Dakle - ono sto biciklisti misle da su ravnopravni s automobilima -- nije tacno.
pazi da ne stanem
Mastodont
Evo još jednog balkanskog špijuna. Možeš ti debeli trute samo da nam pljuneš pod prozor.
djukic
Bezbednjak
Labud
Vasa
radoslaw
sad se setio neki STRUČNJAK da izmišlja gluposti.
rekao je vec neko u komentarima, pa zar je bezbednije trandzamentom da se vozi?
jedino ako si retardiran ili ako se u životu nisi provozao tim putem.
plus, čak i u dobroj kondiciji, poslednji deo trandzamenta je užasno težak za izvozati i retko ko i moze da se popne a da ne sidje sa bicikla da ne pricam o nekom preko 70 godina.
ovaj idiotluk samo govori o tome koliko smo zaostali.
zao mi je ljudi ali stvarno je tako.
daleko smo mi od sveta.
mi smo ti neka mala rusija sa korumpiranim politicarima i nece biti bolje ni za 40 godina.
gledaj ko je na vlasti pa mu se na izborima zahvali.
samo bunt pomaze.
cim se zaljulja stolica ima da grade novi most samo za bicikliste ko i svugde u svetu
Gradjanin
Joca
/
saobracajna policija grada novoga sada je to tolerisala zbog destruktivnih elemenata po nju i drzavu iz njega i okoline
cik probajte to uraditi u onom zloglasnom bg-u
...
Normalan
/
biker
/
Sale
Pera
I nemojte da komentarišete više, pokazali ste se svi u komentarima godinama unazad, stvatno nema smisla.
Inače sam neko ko je i pešak i biciklista i vozač motornih vozila, i neko kome je žao što više nema obuke o tim istim propisima u našim redovnim školama. Ginu i mladi i stariji većinom misleći da su u pravu. To ih posle niko verovatno ne pita.
novosadnjanin
Nenad
Blajv
Najčešće bicikliste pljuju trutovi kojima je teško iz auta da izađu, ali još nisam čuo za nekog toliko lenjog da mu je teško da napiše reč "bicikl".
lili
Kako stici od grada do Ribnjaka peske ili od Ribnjaka do Sr.Kamenice? Pesacka staza ima od Petrovaradina do Trandzamenta i tu je kraj.
Planira li vlast ista da uradi po tom pitanju?
MSM
1. Danas, muškarac i dečak od 5-6 godina (bez kacige) voze od Sr. Kamenice ka gradu, tako da otac jedva uspeva da uspori dečaka koji jurca pored njega! Ne smem ni da pomislim šta bi se desilo da dete nije uspelo da kontroliše brzinu. O tome da je deci mlađoj od 12 godina zabranjeno da učestvuju u saobraćaju kao biciklisti - neću ni da komentarišem.
2. Pre 2 nedelje, oko 18h, kad je već polako počelo da se smrkava, vozim ka Sr. Kamenici, još uvek na delu koji je pre Dunava, kad u zaustavnoj traci, dvojica voze bicikl PREMA gradu! Dakle u potpuno suprotnom smeru! Ko je ovde lud?
3. U tunelu i bicikliste i pešake možete videti skoro svakog dana.
4. A kamioni (pogotovo mešalice Karin komerca) su već uobičajeni korisnici Mosta Slobode.
5. Policija - viđam je samo na silasku sa Mosta prema gradu, gde zaustavljaju samo one koje je prethodno, pre ulaska u tunel na sremskoj strani, snimio radar u poluraspadnutom golfu iz 1988.
franc
biciklista
Citat: "Mnogi biciklisti voze preko mosta i tako rizikuju život na putu kojim se vozila kreću brzinom od 80 kilometara na sat". Ni biciklisti (znate na koje se odnosi) nisu puno sporiji....
A da se naprave dve staze, jeda za bicikliste i jedna za ljude koji koriste bicikli kao prevozno sredstvo, pa da se na jednoj vozi normalno a na drugoj neka se vozi i seta....
;)
Eh
driver
гокс
Pravda
Bici po trotoaru? Može, lakše je...
Bici kroz pešaćke zone? Da. mrzi nas da idemo peške
Bici po putu rezervisanom za motorna vozila? Da, mrzi nas da guramo bicikl.
Mama sa kolicima na bici stazi?
NEEEEEEE! ALO, BRE, DOKLE OVAKO VIŠE? UGROŽAVATE NAS, IMATE SVOJ TROTOAR SA IVIČNJACIMA, ŠA ME GABRI ŠTO JE TEBI SA BEBOM LAKŠE!
--------------------
Бициклисти се за све што си навео кажњавају. И треба, ако ћемо да поштујемо закон. Зато ако ћемо да будемо држава закона треба да се кажњавају СВИ на бициклистичким стазама јер по закону је бициклистичка резервисана САМО за бициклисте. Дакле ако већ кажњавају бициклисте онда нека казне и оне који узурпирају бициклистичке стазе. Људи са колицима за бебе су најмањи проблем. Већи проблем су паркирани аутомобили и скутераши на бици стазама.
А за ивичњаке се жали градским оцима. Оснујте неко удружење па се борите, уместо да овде прозивате бициклисте што се удружено боре за своје парче улице!
Мики
ana
Lucky
Nsadista
Bici kroz pešaćke zone? Da. mrzi nas da idemo peške
Bici po putu rezervisanom za motorna vozila? Da, mrzi nas da guramo bicikl.
Mama sa kolicima na bici stazi?
NEEEEEEE! ALO, BRE, DOKLE OVAKO VIŠE? UGROŽAVATE NAS, IMATE SVOJ TROTOAR SA IVIČNJACIMA, ŠA ME GABRI ŠTO JE TEBI SA BEBOM LAKŠE!
Averel
Od silne brige za bezbednost, ljudi će na kraju morati ići kolima, jer je biciklom zabranjeno. A Novi Sad izmišljen za bicikl, trebalo bi to samo promovisati: zbog gužve, zbog zdravlja stanovnika, zbog dobrog raspoloženja. :)
NS
Stevan
Put rezervisan za saobraćaj motornih vozila sa ograničenjima daleko ispod zakonski propisanih!
Put rezervisan za saobraćaj motornih vozila sa raznim ograničenjima u dužini od oko 2 km?
Zar nije ispravno preimenovati tu deonicu i nazvati je pravim nazivom.To bi za rezultat dalo da su ograničenja brzine zakonski usaglašena ,da se biciklisti mogu kretati,da je teretni saobraćaj regularno zabranjen......
On bi da vozi?
Sirota policija, rekli im da neće dobiti platu ako ne namaknu pare za bilborde, sendviče, autobuse...
ns
cuvar
zivan
Nsnn
Nikša
mix
grbavi
Nezavisni Vojvodjani
Mile
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H